elin slänger ut lite vettiga ord

Varför oroa sig? Du kommer hitta en prins någon dag, innan dess får man leva med det man har.  Man tager vad man haver! Haha! Nejmen, det kommer alltid finnas gråa dagar, och andra som sätter färg på vardagen' 
 
Sen ska jag sluta vara så snäll och inte låta vissa bete sig hur som helst mot mig. I detta fallet finns det bara en person men det räcker. Så patetisk, respektlös. Utan dina kläder vore du ingenting.
Så försök du spela ball, men jag vet att du kommer inte lyckas i alla fall. väx upp:)
 
 
 
Kanske borde jag sagt till att jag drog hem, jag hade ju lovat dig en kväll.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stopfuckingcrying.blogg.se

STOP FUCKING CRYING! IT DOSE'NT HELP ANYWAY. DO SOMETHING ABOUT IT INSTEAD'

RSS 2.0