men när jag brann upp av stressen så gick du till nån annan

Vad spelar det för roll om man bara går halvvägs när man måste gå hela vägen för att lyckas
du är inte så jävla stark som du tror, tillbaka på ruta 1. tackar mig själv så himla mycket.
 
 men när jag brann upp av stressen så gick du till nån annan... 
I våran galax ser jag dig som stjärnan
som lyser upp min natt iyea
men när du ser mig är det svart oh na na na
fast inom mig brinner en kraft för dig 
men du ser mig som en 
supernova nova supernova nova
supernova nova supernova
 
skulle behöva dig lite grann kanske,
men de skulle jag aldrig erkänna för mig själv.
 
 
Det va mitt eget fel, jag kunde stannat och chansat även fast jag inte kunde andas.
 
PS; om det är så här det ska vara så är det meningen.
 
 
Så nära men ändå så jävla långt bort,
hade kunnat fixa det för längesen, men skjuter upp det i min ven igen
känner pulsen öka samtidigt som jag flyger iväg, åh vad skönt det hade varit, jag svär'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förlåt men jag tappar förståndet samtidigt som jag inbillar mig att jag har kontroll. men puss alla fina. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stopfuckingcrying.blogg.se

STOP FUCKING CRYING! IT DOSE'NT HELP ANYWAY. DO SOMETHING ABOUT IT INSTEAD'

RSS 2.0