DU KOMMER FATTA ATT DET VAR JAG SOM VAR FULL AV LIV

Fan vad skönt med onsdag imorgon, då är det ju snart torsdag och sen fredag, igen!!!
Har precis varit i stan med brorsan och köpt lite presenter åt mammi som snart fyller år. Snart är det träning, usch, är verkligen inte sugen på att träna, är trött i kroppen. Men det är bara att göra det. Haha. SKÖNT EFTERÅT, NI VET KÄNSLAN. MMH, FETT VÄRT DE.
 
I helgen ska jag fan shoppa somfan, ser fram emot det. Kasta ut alla äckliga kläder så jag blir tvungen till att köpa massa nytt, det är något jag ser fram emot. Då är man lycklig, haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stopfuckingcrying.blogg.se

STOP FUCKING CRYING! IT DOSE'NT HELP ANYWAY. DO SOMETHING ABOUT IT INSTEAD'

RSS 2.0