"Skit i honom, han mår inte bra" är allt jag hör

Söndag, blö, men igår var det lördag, "logiskt". Jag hade fest & Jag var NYKTER, det går inte ihop egentligen? Har fest så är man nykter själv, Haha, vet inte vad som händer grabbar, de sista drog vid halv tre, tack för att de inte var senare. Ska ju spela match idag. Haha!
Nejmen, det var fan as chill! fan vad gytt!:))
 
 
 
kärlek till låten, mmh!
Vet du nu var du har mig, Du har inte en chans, Spring för livet, Jag är ur balans
Det här vad du får nu nåt som inte fanns, Är du kär om livet, din fega fan
Ur balans, Ser du nu vad du gör "Skit i honom, han mår inte bra" är allt jag hör
Ser ni nu vad ni gör Sover ni gott nu, vänta ni, Jag är psykiskt störd
 
Vet ni nu var ni har mig, ni har inte en chans, Spring för livet, Jag är ur balans
Det är vad ni får nu nåt som inte fanns, Är ni kära om livet, fega as
Ser du nu vad du gör "Skit i honom, han mår inte bra" är allt jag hör
Ser ni nu vad ni gör, Sover ni gott nu, vänta ni, Jag är psykiskt störd
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stopfuckingcrying.blogg.se

STOP FUCKING CRYING! IT DOSE'NT HELP ANYWAY. DO SOMETHING ABOUT IT INSTEAD'

RSS 2.0