Hur fan kan du fejka och säga att du mår bra? hah

Haha, ska nog sluta blogga, eller ah, vad skriver jag för intressant? ingenting. orkar inte ta bilder eller något, plus att jag inte ens vill ta massa bilder, slänga upp här.
Och låtsas se tuff ut för ett tag, nää tack.
 
Vill ni veta vad som händer i mitt liv så få ni väl börja umgås med mig,
annars orka jag faktiskt inte bry mig:)
 
 
Kommer väl säkert slänga upp inlägg men då kommer jag bara klaga på något,
Har märkt att jag verkar vara värsta bitterfittan och den olyckligaste i världen på min blogg.
Men det stämmer inte fullt ut kan jag lova! Haha
 
Men jag tycker det är skönt att kunna slänga ut massa skit ibland, lite fula bilder på texter osv, så de kanske ni kommer att få stå ut med. Haha.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stopfuckingcrying.blogg.se

STOP FUCKING CRYING! IT DOSE'NT HELP ANYWAY. DO SOMETHING ABOUT IT INSTEAD'

RSS 2.0