When was the last time you did something for the first time?

Söndag, Har märkt att jag inte har slängt upp något riktigt inlägg. Men har faktiskt inte orkat,
och å andra sidan så hade jag väl säkert bara klagat på något!
Vilket jag är bra på så det får ni stå ut med! Haha.
 
Idag har jag söndags shoppat, eller ah ångest shoppat eftersom att det är SÖNDAG.
Blev yttligare två par skor, as snygga, dör typ. <3<3<3 Haha. 
 
+ att de är söndag vilket innebär måndag imorgon. Usch, låter som jag hatar veckorna.
Men ah, det gör jag, något i den stilen iaf. Helg is the shit
 
 
Nästa helg vill jag umgås med fina vänner, så är du en fin vän? hör av dig:* haha.
 
Hoppas bilden blir uttjatad. Because I don't give a fuck. :D


Kommentarer
Sofie

SV: Haha alltså, den är skitkonstig .. Men inte såå dålig som alla verkar tycka. Men som sagt, riktigt weird! Se den så fattar du! ;)

2012-09-24 @ 08:03:14
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Johanna

tack för kommentaren!!<3
och vad vacker du är!

Svar: Tack så jätte mycket!:)
Elin Pettersson

2012-10-01 @ 21:49:40
URL: http://www.nattstad.se/johannasvensson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stopfuckingcrying.blogg.se

STOP FUCKING CRYING! IT DOSE'NT HELP ANYWAY. DO SOMETHING ABOUT IT INSTEAD'

RSS 2.0